Kejahatan & Hinanya Rejim Zionis Israel

Aku mungkin bukan manusia yang tinggi nilai imannya, bukan juga manusia yang senantiasa mempraktiskan ajaran Islam. Namun aku masih seorang muslimah beragama Islam. Aku bangga dilahirkan Islam dan aku berharap aku mati dalam Islam.

Bangsa paling terkutuk di dunia tak lain tak bukan adalah REJIM ZIONIS ISRAEL

lihat sahaja gambar2 dibawah ini. Betapa tidak berperikemaknusiaan dan hinanya mereka di sisi Islam dan di mata dunia.

1. warga Yahudi Laknatullah bersifat lebih teruk dari seekor BABI berbadminton didalam masjid, membakar dan memijak kitab suci Islam, Al-Quran

bangsa terkutuk

2. Pada tahun 2003, Thomas Tom Hurndall seorang sukarelawan dan photographer warga British. Ditembak oleh Sniper Yahudi Taysir Taib di belakang kepala, koma dan mati 9 bulan kemudiannya (13/1/2004) kerana cuba menyelamatkan kanak-kanak di GAZA.

Tom

3. Senjata Zionis digunakan untuk membunuh wanita dan kanak-kanak. Senjata ini diharamkan penggunaanya oleh tentera. Bila ditembak, peluru ini adan mengeluarkan beratus-ratus paku.

senjata yahudi

4. Protest di India

shit zionis 

india india2

5. Protest di LA /USA

la la2 la3 la4

6. London

london london2

7. New Zeland

nz nz2 nz3 nz4 nz5

8. Sweden

sweden

9.Turkey

turkey

 

Leave a comment